elinaeek

Ny kärlek!

Jag har länge varit inne på att köpa ett fast objektiv & en reflexskärm, ni kanske kommer ihåg när jag la upp bilder på lite saker som jag önskade att jag hade pengar till? I allafall herromdagen så beställde vi hem en silver/guldig 110cm reflexskärm till mig som kom igår. Och igår åkte vi in till Ulrichamn så att jag kunde köpa mig mitt efterlängtade objektiv :D Jag är så glad, vill testa och fota någon av mina systrar lite smått innan jag börjar använda de till att fota andra vänner. Skulle inte vara så kul om fotona blev helt misslyckade (inte för att jag tror att de skulle bli de men, man vet ju aldrig).

Så nu under morgonen har jag fotat objektivet för att visa er :) 

       

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; åh grymt! är nikon svår att fota med?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress