elinaeek

Torsdag
Jag ska börja med att säga så här: ATHENA IK NU KALLAT STUDIO AKTIV GYMNASTIK & IDROTTSFÖRENING KAN SLÄNGA SIG I VÄGGEN! tack nu fick jag det sagt.

När jag kom hem vid fyra tiden idag ställde jag mig snäll som jag är och bakade havrekakor som min lillasyster ska ha med sig till skolan i morgon, bakade även två kladdkakor. En som jag ska ha med mig i morgon till skolan då de vankas vinter-OS och jag ska bjuda mina flickor (vi har delat upp fikat lite), och sen en till kvällsfikat i morgon kväll som jag står för. Sen så åkte jag och mamma ner till mormor och morfar och tränade en stund. Sprang bara 20 minuter på löpbandet efter en liten sträckning eller något slag i höften (ont gör de när jag rör mig iaf), så sen fokuserade jag endast på att köra styrka för lår, rygg, bröst och armar.

Kom hem och de bjöds på god mat, kollade pålandskampen och hoppade sen in i duschen, släckte ner och tände massa ljus så jag hade en liten "mys torsdag". Nu ligger jag nerbäddad i sängen, skiter i big brother ikväll är ju egentligen ingenting att titta på händer ju liksom inget speciellt ännu, (ändå vill jag gärna titta). Så istället ska jag ligga och titta på två avsnitt av one tree hill.. :)

Har funderingar på om jag ska ta med mig kameran till skolan i morgon, men annars så ska jag försöka ta lite kort med min mobil. Iphonen tar ju ändå rätt bra bilder :)

Sov gott, god natt!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress