elinaeek

Vinter-OS
Min skoldag har varit bra, eller skoldag och skoldag har ju haft vinter-OS så jag har spenderat min dag med de bästa och lite annat folk ifrån skolan. Först och främst skulle vi gå till backen, men först fick vi springa in på ICA och köpa sprut grädde, så vi kom lite efter alla andra.

Ni ska veta att denna backe vi skulle ta oss upp för innan vi var framme vid själv backen vi skulle åka i var enorm, både brant och lång så de tog sig sin lilla tid kan jag säga. Jag var inte jätte taggad på att åka när vi väl kom fram så jag och Rebecca banga första åket, medan Josefin, Matilda och Oskar tog sig an backen (finns film på det här nedanför). Efter de blev de fika, kladdkakan som jag hade bakat och jag hade blandat i 100 g marabou så de blev super gott med lite bitar av chokladen i.

Efter de sen så bestämde vi oss för att sno en pressening som fanns på plats, så de var jag och min brudar tillsammans med 6 andra killar som försökte ta oss ner. Och vet ni vad de roliga är? Att det var bara jag, Josefin, Matilda och Kenneth som satt kvar, haha resten hade ramlat av lite då och då ;)

Jag hade inte med mig kameran men Rebecca hade de, och jag kan lova er att så fort hon har skickat bildern på msn så ska jag visa er dom. Kan säga att vi skrattade en heldel när vi fick se dom, så håll utkik!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress