elinaeek

12/1
Onsdagen var väldigt välkommen från min sida idag, det är inte lagligt att vara så trött jag har varit dessa två dagar i skolan. Har velat somna då vi inte gjort så mycket.. Igår så bestämde jag mig för att ingen klocka skulle få ringa utan jag ska vakna av mig själv. Gick och la mig vid elva igår och sov till tio i tio idag, otroligt skönt och behövligt!

Jag sitter framför tv och har druckit upp min smoothie, det har blivit som en tradition att få i sig något somrigt och gott på morgonen, känner mig inte så onyttig heller :D Funderar iaf lite på vad som händer idag, glömde matteboken i skolan så jag kan inte sitta och räkna matte, engelskauppgiften har jag inte skickat över så den kan jag inte heller göra. Men jag och Emelie pratade lite igår om att vi kanske åker till Jönköping och tittar lite, skulle göra ett ärende till mamma och sen tittar vi nog också lite i affärer, OM nu Emelie vaknar och kommer upp ur sängen någon gång..

Pussss
   
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress