elinaeek

31:a januari 2011

Ursäkta för den lama uppdateringen de senaste, men jag kan skylla allt på våran tröga dator som inte vill samma sak som jag vill.

I lördags iaf så kom jag hem ifrån Louise vid tre tiden, och då hoppade jag rätt in i duschen, rakade benen, och började sen fixa mig för kvällen. Vi åkte till Sara vid tjugo i sju och där sen bjöds på party men först på god mat, jädrigt bra sällskap tillsammans med lite alkohol ;) Jag ska höra med dom som hade med sig kamerorna ifall dom kan skicka lite bilder till mig, annars kan nu checka in bildern på HÄR & HÄR! (sen finns alla bilder på facebook också)

Söndagen sen så vaknade jag väldigt pigg klockan tio, fick lite engelska skrivit, mormor och morfar var här på en kopp kaffe och sen tog jag och mamma oss en promenad på sjön. Där vi sedan mötte upp Wilma, pappa, Per, Einar och Alma. Vi grillade korv och körde fyrhjuling, mycket bra söndag och ett stort plus var ju att det var underbart väder, solsken och allt :D

   

Dagen har annars rullat på, lämnade in mitt engelska arbete idag vilket känns otroligt skönt att ha de gjort, bjöd Rebecca på födelsedagslunch på donken och avslutade med att sitta i 4 timmar i illustration.

jag ska gå och tvätta håret och sen mysa ner mig i soffan lite, kanske även hinner med att plugga lite till samhäll/mediekunskapsprovet vi har på torsdag! pussss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress