elinaeek

Dör lite
Jag dör lite här hemma, har stor fet ångest på vårat engelska arbete som ska vara inlämnat nu i veckan och jag har knappt börjat? Har fortfarande något som tynger mitt hjärta. Hatar att inget är mitt fel men ändå får jag ta så  mycket skit? Skit som gör att jag bara sjunker och sjunker ännu mer hos mig själv.

Önskar att för en stund bara kunna få åka bort, långt långt bort från alla andra, slippa all skit och saker som. Saknar min pappa som varit i stockholm i en vecka och kommer sakna min syster som åker på jobb till Norge imorgon.. åååh, dööör lite!!!

känner mig så här just nu: 
   
NU SKA JAG TA TAG I MITT ENGELSKA ARBETE EN GÅNG FÖR ALLA, INGEN HÖR AV SIG TILL MIG!
annie

Elina, du är bra! Så in i helvetes bra. Du finns alltid där för en när man behöver dig, det spelar ingen roll hur länge sen det var man sågs! Låt inte andra trycka ner dig, du är värd så mycket mer. Du är en underbar människa rakt igenom. Låt inte någon få dig att tro något annat.

du är SÅ bra! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress