elinaeek

Måndag morgon
God morgon,

Gårkvällen/eftermiddagen spenderde jag tillsammans med min familj och David i Borås. Bio stod på schemat, men innan bio:n började tog vi en kopp kaffe på Viskan. Denna veckan så radade vi upp med att titta på Narnia 2, för att för fina minnet lite om vad som hände innan vi såg tre:an som igår då! Jag älskar mysa familjefilmer så jag tycker att trean var bra. Även fast att jag inte gillar förändringar i filmer så var den bra! Efter bion gick vi till thai silk för lite käk, lämnade inte Borås innan halv tio. Och när jag kom hem så hade jag spelat in Arn filmen som gick på 4:an, så jag började tittade på den. Men dum som jag är, så trycker jag undan att de ska spelas in och tittar om på filmen från början. Så när filmen närmar sig slutet och de börjar bli lite spännande så stängs de ner, typiskt! Började titta på de sista avsnitten av bonde söker fru, men där kom jag inte så långt..

Så nu väntar jag på att Arn filmen ska laddas ner så jag kan se färdigt slutet, är helt säker på att jag har sett den innan men ändå kommer jag inte ihåg ett smack på vad som kommer hända :)
Vanz

Koselig da! Ha en fin dag.

Isabelle

Tack så mkt:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress