elinaeek

ELSAS MODE
                       

Idag är en sån dag då jag börjar känna ångest inför skolan, insåg i morse när jag vaknade att om 3 veckor börjar skolan igen.. TRE VECKOR? vart har sommaren tagit vägen? Inga direkt soliga dagar som man bara kunnat ligga i solen och degat hela dagarna.

Som vanligt känns det som att jag inte har gjort ett enda piss, men som sagt jag har jobbet en hel del först precis i början av sommaren 6 dagar på scorett, sen började mina 3 veckor på äldrevården och sen drog jag till Grekland i två veckor, nu sen vi kom hem har jag inte heller haft många lediga dagar. Har jobbat näst intill 8 dagar i rad, fått hoppa in lite extra plus att jag fick jobba över två timmar för att vi låg efter så jukt mycket, nu är vi ändå i fas igen så det känns väldigt skönt! Så mina två lediga dagar som jag har nu (idag&imorgon) är väldigt välbehövliga innan jag jobbar helgen igen.

Kommer troligen fortsätta lägga in lite bilder då och då, men nu ska jag se till att hitta på något med mini här hemma..


Kan även rekommendera Sofi Fahramns bok ELSAS MODE för er som inte har läst den. Läste ur denna boken på endast några dagar då i vissa delar av boken så blev jag helt fast och inte kunde sluta läsa.. Har köpt hem andra boken också, som jag ska ha med mig och läsa i Turkiet!
Maria <3

Fin blogg !!

Hej jag skulle bli jätte glad om du svarde på mina inlägges frågor och komentera det skulle göra mig jätte glad :) Hoppas du följer min blogg !!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress