elinaeek

10:05
Jag valde att ladda ned the tree, tidigare i morse men jag orkade inte vänta på att den skulle laddas ned så jag valde att sätta igång första avsnittet av glee. Följde de första avsnitten när de började sändas på tv4, men efter att jag åkte till GC så glömde jag helt bort att titta sen. Och nu när jag man ser andra eller om de är tredje säsongen? Så ser de ut att vara riktigt bra, så istället för att vara en one tree hill nörd (är ju inte så jätte många avsnitt kvar) så ska jag nu förhoppningsvis bli en glee nörd ;)

Men iaf, jag tror jag såg första 15 minuterna innan jag slocknade, så de blev inte så mycket till tittande. Märkte knappt av när mamma och Wilma var uppe och gjorde i ordning sig, så jag sov nog ganska gott..

NU: FRUKOST!

THE TREE:
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress