elinaeek

2:a Mars 2011
Det får bli lite tråkig uppdatering här idag, jag ligger nerbäddad i sängen med mjukisbyxor och tröja men ändå fryser jag! Tog febern för en liten stund sen och de visade 37,9. Endast lite feber fortfarande men jag har alltid varit sån att får jag väl feber så känner jag mig jätte sjuk^^

Men jag ska ta mig till skolan imorgon endå, måste vara med på redovisningen vi har men sen funderar jag på att dra hem lite tidigare iaf skippa idrotten, vi får se vad febertermometern visar imorgon helt enkelt!

Ska bara nämna att ni ska inte tro att jag var så duktig som jag skrev att jag skulle vara innan, läste igenom mina papper men de slutade med att jag somnade och sov 1 timme.

Men nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och försöka sova, vi hörs imorgon!
Pusss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress