elinaeek

God morgon!
När jag har feber brukar jag alltid vakna upp ur konstiga drömmar, jag kan aldrig förklara hur drömmarna är utan de blir "jag skulle bygga någonting". Det är så konstiga drömmar att jag vaknar upp och mår jätte dåligt, jag kan inte sova, jag får en klump i magen och bli ledsen. Det enda som kan få de att gå över är att gå ner och tvätta ansiktet och försöka tänka på något helt annat. Kommer drömmarna tillbaka, ligger jag tillslut gråtandes jämte mamma i deras säng..

Just varför jag skrev de där är för att idag vid halv fem vaknade jag upp ur en dröm som gjorde att jag fick ont i magen, och höll på att börja gråta. Jag har ingen feber så jag har ingen aning om vad det är med mig, kankse var en ren "mardröm"..

Kunde inte ligga kvar i sängen, så därför har jag nu kopplat in datorn i tv och letar efter någon bra film för fulla muggar här hemma.. 

   
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress