elinaeek

Kort skoldag
Vid kvart i tre i natt vaknade jag upp varm, hostande och jätte pigg. Hörde att min lillasyster också låg på hennes rum hostande, så jag gick in till henne och föreslog att vi skulle gå ner och äta lite. Så vi gjorde i ordning knäckebröd med keso och gurka på och la oss sedan i soffan och kollade på The last song. Typiskt nog när klockan började närma sig halv sex började jag bli trött igen.

Men jag hade iaf bestämt mig för att åka till skolan och genomföra redovisningen, och påväg till skolan så somnade jag på bussen och när jag sen vaknade mådde jag bara sämre. Så under redovisningen stod jag framför klassen och kallsvettades och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen.

Jag tog tio bussen hem, och så hämtade pappa mig i Limmared vid halv elva. Jag ska bädda ner mig i sängen och kolla ifall jag kan sova bort febern och även ta igen den sömnen jag inte fick inatt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress