elinaeek

Lyckad kväll?
Jag tog lite bilder i morse som jag skulle ha som bloggmaterial när jag satt på webblektionen, men jag har inte haft orken att ta tag i bloggen idag.

Men iaf skolan var bra, när jag kom hem fixade jag iordning Wilma som skulle iväg på disco och sen började jag förbereda maten inför kvällen. Louise och Julia kom hit vid halv sju-sju, maten blev lyckad dock lite smaklös men vi satt och pratade en hel del och sen dess har vi inte gjort någonting ;) Louise Segerqvist är trött som vanligt så hon la till rätta i soffan rätt så tidigt, och så skulle vi ta en powernap i tjugo minuter vilket slutade med att jag och Louise sov i 1 timme medan Julia satt vaken själv.

Nu är de ombytta roller, både Louise och Julia sover och jag har plockat i ordning lite och sitter nu uppe och kollar på big brother avsnitt..

*Vi hörs mer i morgon! (;
erica

Hejsan!

jättefin blogg!:)

jag har bara 1 fråga,

vet du någon bra "dunk dunk låt" man kan ha på ett disco?

kika gärna in å kommentera på ett inlägg som jag gjort där du kan skriva om du vet ngn bra låt!



http://www.eriicanorlin.blogg.se



tack!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress