elinaeek

Måndag

Igårkväll när jag skrev att jag skulle räkna lite matte, så gjorde som jag sa gick upp och la mig i sängen öppnade upp boken och fick tanken "äh, jag orkar inte de får gå som de går". Så jag gick ner och la mig i soffan och inväntade sista avsnittet av solsidan och timeout!

Även fast att jag och Maria slängde i oss mat och massa vatten i lördags natt när vi kom hem (mådde förjädrans bra må ja säga dagen efter, helt seriöst nu. Men lite trött och seg blir man alltid, så jag gick och la mig vid halv tio igår och deckade på engång, så skönt!

Dagen i skolan har varit bra, hade ju då matteprov på morgonen vilket kändes som att de gick bra hoppas på de bästa. Under våran webdesign lektion blev vi indelade i små grupper på tre personer, som skulle leta upp en hemsida som såg fruktansvärt tråkig ut och inte tilltalade oss ett skit. Känner mig lite liite elak nu men vet ni vilken jag valde? (a) HAHA, mormor och morfars egna lilla företag! 

Vi kom igång bra, och förhoppningsvis blir de ett bra slutresultat! 

(Ska lägga in bilderna sen helgen på datorn så uppdaterar strax igen)  

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress