elinaeek

Natten på LBS



Vid sex tiden igår åkte vi hem till en kille ifrån skolan som hade lite folk hemma innan de skulle dra vidare på en konsert. Så när dom drog vidare åkte jag, Josefin och Matilda tillbaka till skolan för att påbörja lanet som de så fint kallas, så kvällen började väldigt bra. Underhållningen fick bli nintento wii, facebook, Big brother och One tree hill.

Ett annat litet äventyr som jag och Josefin fick vara med om, var att vi skulle ut och möta upp Josefins pojkvän och en kompis till honom. Först åkte vi till McDonalds, och sen tog vi en tripp till Norrby där vi fick se slagsmål mellan olika gymnasieelever, så vi satt och tittade på när polisen kom och tog hand om allting, vi var borta ungefär en timme och den lilla trippen vi gjorde, gjorde hela kvällen! Var längesedan jag skrattade så mycket på så kort tid! :D

Sen måste jag faktiskt berätta en annan liten sak, de sista bilderna på Josefi och Enkido i köket, vet ni vad vi höll på med? haha, det hela började med att jag och Josefin bara skulle diska ordning lite på bänken, men när vi tittade efter såg vi hur äckligt det var i spisen och mickron. Så det hela slutade med att vi diskade upp allt, gjorde en röjning och dammade av i lådorna och gjorde de fint och fräscht i både micron och ugnen. Så nu hoppas jag bara att killarna som är kvar över denna natten också håller iordning så de är lika fint när vi kommer tillbaka på måndag. (förhopningsvis nöjda lärare också)

Det var en liten kortfattad sammanfattning om hur natten var, måste tacka dom som var där för att alla är så himla mysiga! Vi börjar få riktigt bra kontakt med alla i klassen vilket känns jätte bra. Vi är många som är raka motsatserna mot varandra men attans vad kul vi kan ha :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress