elinaeek

Plugg Onsdag skulle de va ja!
(Ett inlägg som egentligen skulle kommit upp klockan ett, men blogg.se krångla)

Jag kan säga att jag har inte alls haft någon motivation till att plugga och lära mig någonting idag, kom inte till ro innan klockan blev halv elva innan, men sen satt jag mellan 10:30-12:30 och gick igenom mediekunskapen, satte mig även ute i solen i 30 minuter. Blir alltid så varmt på våran altan på sommaren då solen verkligen ligger på och steker, (även idag). Så jag satt och läste i mediekunskaps häftet. Sen gick allt åt skogen, satte mig vid datorn en stund men de hela slutade med att tiden drog iväg, så jag lämnade inte datorn innan halv tre, fuck...

Men nu har jag fått gå igenom Samhällskunskapen tillsammans med Josefin, men de är sjukt mycket svårt som jag ska få in i huvudet tills i morgon. Missade ju verkligen allt när han gick igenom de förra veckan, och så igår avslutar han lektionen med att säga "så har vi prov på de här på Trosdag". Jag har haft panik sen dess, fattar verkligen ingenting av vad han har skrivit på powerpointen, inte bra inte bra alls!

Skulle egentligen ta mig en promenad vid ett tiden hade jag bestämt, men nu när datorn tog min tid så har jag inte hunnit med de. Och nu kan jag verkligen inte lämna böckerna de tre kommande timmarna, eller kanske får se när mamma kommer hem helt enkelt!

   
här satt jag gott med en filt omvirad.. 

   
   
hehe kunde inte låta bli (a)
brillsen åkte på, dock inte under solningen ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress