elinaeek

Proteinrik frukost
Jag ska börja med att ställa en enkel fråga, här kommer den: Vad är de för fel på mig?
De senaste dagarna sen jag kom hem ifrån sälen har jag varit så frukstansvärt trött, jag har somnat innan klockan tio alla dagar. Igår t.ex satte jag mig i soffan och skulle kolla på halv åtta hos mig, och sen började jag titta på bygglov och tänkte "jag duschar efter, blev ju inte så svettig". Vad tror ni jag gör? Jo, jag började lägga mig till rätta i soffan och tror ni inte jag somnar strax efter att bygglov var slut?

Jag vaknade inte sen innan klockan två, men tänkte "äh jag ligger gott här, kan lika med ligga kvar". Så jag somnade om och vaknade upp klockan fyra igen, fast då tog jag mig upp till mitt rum och la mig i sängen istället. Så vaknade jag upp pigg ó glad kvart i åtta.

De enda jag såg när jag vaknade, var att solen lyste och att det var klarblå himmel. Vet ni var min första tanke var? "Åååh, nu ska jag ta på mig shorts och bikini och lägga mig ute i solen en stund". Det är helt sant, fast jag tanken for bort rätt så snabbt när jag gick upp och insåg att vi fortfarande hade snö på gräsmattan...

Tycker det verkar som att jag är trött på vintern och vill komma tillbaka till mina sommar rutiner igen ;)

menmen, nog om de! När jag kom upp stekte jag till mig en jätte god omelett med skinka och ost, samtidigt satt jag och bläddrade igenom H&M och Åhlens tidning:

   

Men jag har lite plugg och ta tag i, så jag ska gå och göra i ordning mig och sen sätta mig vid samhällsboken & mediekunskapshäftet.

ha en fin dag, så hörs vi senare KRAM!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress