elinaeek

Torsdag
Hallå i stugan. ursäkta för den sena uppdateringen men jag har mina anledningar.

Det har varit en underbar dag idag med humöret som har varit på topp, strålande solsken dock lite för blåsigt men annars underbart väder. Dagen har som jag brukar skriva rullat på, spelade bowling på idrottslektionen (kom tvåa) skyller på banan och att kloten inte passade mig ;)

Efter skolan sen var jag, Josefin och Hannes tvugna att sitta kvar en liten stund i skolan, eller lite och liten stund ska jag väl inte säga gick från skolan vid halv sex, slutar egentligen tjugo över två på torsdagar så de var lite drygt. Så när jag kom hem sen hämtade jag bara mina kamera stuff och åkte ner till mormor och morfar för att ta lite kort på butiken och hjälmar till en skoluppgift vi har i webbdesignen. Det tog sin lilla tid så jag var inte hemma innan halv nio, och sen dess har jag tvättat håret ätit och kollat igenom bildern (: 

   
en bild från idag..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress