elinaeek

Torsdag

IDAG fick jag äääntligen använda min skinnjacka ifrån Jofama By Kenza, har varit överlycklig över de hela dagen. Tror ni minns gårdagen då jag var sur för att vi skulle ha två prov idag, och vet ni vad vi hade? En så kallad TIPSPROMENAD, fast att vi satt ner och fick tre alternativ att välja mellan. Varför skulle jag vara så orolig över de, BJONK! På idrotten sen spelade vi innebandy och jag kan klart säga att den sporten är ingenting för Elina Ek, usch säger jag bara! Men iaf jag orkade inte stressa så jag tog de lugnt och inväntade halv fyra bussen :)

När jag kom hem satt jag mest vid datorn och serverade min syster och hennes kompis, glass med varma hallon. Och sen hade min otroligt söta lillkusin Einar, bjudit upp släkten på "movietime". Vi satt och åt smörgåstårta som bestod av halva mackor på en tallrik som serverades med en kopp kaffe. JAG ÄLSKAR DEN UNGEN! 

Efter de trevliga kalaset var dags att ha en städkväll här hemma, fick hela undervåningen städad och fin tillsammans med min familj. Så nu är de fint tills i morgon kväll, då jag får hem tre BRA tjejer! Mer om de i morgon...

Nu ska jag slå mig till ro i soffan en stund innan sängen väntar, PUSS & KRAM!

   
min älsklings grabb♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress