elinaeek

20111106
Det är söndag och jag har världens ångest inför skolan i morgon, just nu känner jag verkligen ingen motivation till att sitta och plugga. Jag önskar man kunde spola fram tiden tills sist dagarna i trean innan studenten, jag orkar verkligen inte! Efter två veckor hos mamma, och jobb på scorett är det jobb jag vill göra. Men jag ska inte sitta och klaga mer, ångesten gör allting jobbigare bara!

Men idag iaf, har jag försökt hitta motivation till att skriva klart min svenska, bryr mig inte om betyget utan det får gå som det går, ett G blir bra! Men jag blir bara irriterad på mig själv, att jag satt och sa att jag bara skulle ta det lugnt första veckan på APU:n, och börja plugga lite under andra veckan, men tror ni att jag gjorde det? Och nu när lovet började sa jag till mig själv att att det är lika bara att sätta mig i början av veckan så man slipper sitta i slutet, men näe som sagt det gjorde jag inte heller! Och nu ska svenskan in i morgon och prov på tisdag på medeltiden och jag har inte börjat? DÖDA MIG!!

GOD NATT!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress