elinaeek

Bröllopsbilder



Ska inte driekt klaga på min svenska idag som skulle redovisas kom rätt så lätt undan. Värre är det dock nu, som vanligt så sitter Elina Anna Ek och börjar plugga dagen innan ett prov. Brukar dock kunna hitta koncentrationen men idag går det bara inte! Kom till och med på mig själv sittandes och pillade lite på min nya tänkta bloggdesign, så skärpning nu!

Camilla M

Hejsan! Vilka fina bilder du tagit på Ann-Charlotte, du är verkligen superduktig. Jättefina! Jag arbetar tillsammans med Ann-Charlotte och hon tipsade om din blogg. :) Jag ska oxå gifta mig nu i sommar och tänkte passa på att se med dig om du skulle vara intresserad av att vara med då och ta foton under både vigsel och middag? Jag vet inte alls om det är något som du känner skulle vara av intresse, men är det så så hör jättegärna av dig till mig så kan vi prata mer om vilket datum det är samt vad du skulle vilja ha i ersättning i så fall. :) Oavsett vad så ville jag bara säga att du är toppenduktig! / Hälsningar Camilla

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress