elinaeek

20111008
God morgon eller kanske man ska säga God förmiddag nu :)

Igår kväll la jag mig i sängen och kollade på Bridesmaids, typiskt nog så var den två timmar lång så jag släckte ner datorn vid halv två. Vilket innebar att det fick bli en sovmorgon till tio, vilket var väldigt längesen! Har käkat lite frukost och sådär och nu så väntar duschen. Behöver fräscha till mig lite tills ikväll :)

Sen ska jag också som jag skrev igår, försöka få bild på allt jag köpt denna veckan :)

btw, eftersom att jag har en alldeles ny och egen dator som bara är min min MIN så har jag tyvärr inga bilder att bjuda på (skulle kumma vara cambilder men jag har lyckats pilla med inställningarna så det är alleles mörkt) så det får bli tråkiga inlägg utan bilder istället :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress