elinaeek

18:37
Kom hem för en liten stund från ett gott försök att få till ett självporträtt som vi har fått som ett fotouppgift. Lite krångel med, stativet, modellen och ljuset (lite svårt att få både agera modell och fotograf samtidigt när jag inte får till ljuset så jag måste springa fram och tillbaka hela tiden). Annars gick allt bra innan jag råkade trampa i koskit med mina nyaste boots och sen märker att jag befinner mig i samma hage som 7 kor som kommer sakta gående mot mig. Haha, fick panik och sprang där ifrån med stativ+kameraväska+reflexskärm i all hast, sen han jag få en stiksig pinne mellan benen (okej inte mellan bena nu, utan mellan låren) som gjode att det började svida ordentligt! Ingen lyckad dag direkt ;) Men nu ska jag sätta mig ner och kolla igenom bilderna :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress