elinaeek

20110922
Vilken perfekt morgon jag har haft!

Trots min sov morgon jag skulle kunnat ha till kvart i tio så vaknade jag upp med en väldigt bra känsla i magen kvart i åtta. La mig sen och kollade på två avsnitt av Gossip girl, börjar börjar närma mig sista avsnittet på säsong tre, har tre stycken kvar och det går inte att få tag på säsong fyra med svensk text, vilket jag vill ha!

Så inte någon snäll själ som läser min blogg som äger säsong fyra? skulle vara såå snällt om jag fick låna :D

Men nu iaf så har jag precis käkat frukost, och ska alldles strax gå och börja göra i ordning mig och sen vid kvart i elva dra mig till bussen för en lektion idag :)

ha en fin dag!

                   
kollade bak i arkivet och hittade denna bilden på mig och min bebis, från min konfirmation 2008 :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress