elinaeek

Tisdag
           
Bild: från slutet av sommarlovet på mig & rebecca


Skön dag i skolan idag som har rullat på som bara den, har inte så mycket att komma med idag förutom att jag inte känner mig lika tung med skolarbetet. Har jobbat på med engelskan nu sen jag kom hem ifrån skolan, har skrivit om två författare och börjat på den tredje. Sen i historian fick jag lite extra tid att prata med våran lärare idag så det känns mycket bättre just nu också. Tänkte sitta och plugga på ljud & ljusläran på bussen i morgon och måste även öva mer i morgon när jag kommer hem ifrån skolan, så ja ingen tid går till spillo kan man säga, fullt ös!

Men nu när det blåser och regnar så mycket som det gör ser jag fram emot att få krypa ner i sängen sova, god natt :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress