elinaeek

2012-02-14

God kväll fina ni! Jag har verkligen noll inspiration till att blogga nu när jag jobbar hela dagarna. Händer varken något speciellt under dagarna eller kvällarna för min del! Så ni vet anledningen till varför det blir glest med inlägg på bloggen iaf fram tills på fredag då jag är ledig.

Men igår gick träningen hyffsat bra, fick ont i bröstet så jag värmde bara upp och joggade i 20 minuter på rullbandet och följt av lite styrka. Idag däremot gick det bättre, 30 minuter spinning och cirkelträning på det! Kändes inte som att det skulle bli någon träningsvecka för min del, men i morgon har jag och mormor bestämt oss för att träna på gymmet, på torsdag blir det spinning/styrka igen och på fredag ska jag möta upp Louise för ytterligare ett träningspass, så mina kvällar är fullbokade med träning kan man säga :}

Nu ska jag sova och ladda upp för ännu en kommande jobbdag, God natt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress