elinaeek

Träningspass 19/2 2012
Finns bara ett enda ord som jag känner för min kropp just nu, OMG är så jäkla gött mör i benen så det är inte sant. Fick till ett bra träningspass idag också.

Träningspass:
Promenad till m & m 15 minuter
Powerwalk/jogging, rullband 15 minuter
Fatburn, crosstranern 25 minuter
Styrka:
Biceps, triceps, axlar sneda magmusklerna på maskinen och så avslutade jag och min kära träningskompis med dödar passet för magen!
Lite nervarvning med en promenad hem igen.

Jag trodde inte klockan skulle bli så mycket men styrkan drog ut på tiden, så jag åt ingen frukost innan jag gick hemifrån. Så jag tog mig lite vaniljyoughurt med frusna hallon (så gott, prova det!) och har nu lite att stå i innan klockan blir för mycket. Har precis lagat mat till mig och mamma sen måste jag ta en snabb dusch, raka benen  innan mina två kära vänner kommer på besök och vi börjar fixa oss inför kvällens händelser! :D

Hörs sen!
L I N N - TÄVLING IGÅNG!

Kika gärna in & delta i min tävling där du kan vinna valfritt smycke till värde av 200kr! :D (avslutas 19/2 00:00)



direktlänk: http://linnhahne.blogg.se/2012/february/tavling.html#comment

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress