elinaeek

Träningspass 25/2
    
Nu börjar klockan bli mycket men tänkte att jag skulle skriva av mig och berätta lite om min kväll! Direkt efter förra inlägget, vill säga kvart i hem knöt jag på joggingskorna för att powerwalka ner till gymmet. Blev där sen ett pass på crosstrainen i 25 min och som alltid körde jag programmet fatburn, avslutade sedan med 10 min jogging/springning på rullbandet och 5 min nervarvning. Så totalt 45 minuter kondition blev det idag. Körde sen styrka för biceps, triceps, axlar, lår, mage och lite olika rodd övningar.

Tränade totalt i 1 h 45 min, åkte hem hoppade in i duschen och ner i myskläderna för att åka vidare till mormor och morfar för mat och mello! Trevligkväll!

När vi kom hem la jag mig i sängen och kollade på en av mina favorit filmer som aldrig blir tråkig, the last song. Har sett den flera, flera gånger men ändå kan jag aldrig hålla tårarna tillbaka. Den är så fin, har även börjat läsa sen boken på engelska :}

Nu ska jag nana, god natt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress