elinaeek

Tusen dagar hemma är bättre än den kortaste tid i främmande land.
    
Känner mig alldeles lycklig! Idag när jag traskade in på lektionen 10 minuter försent får vi veta att alla våra resterande lektioner var inställda, så det var bara att sätta sig på en onödig lektion och vänta in timmen för att få sluta. Tog sedan tolv tåget hem med Rebecca och nu sitter jag framför tv:n och kollar på real housewives of beverly hills.

Ikväll är jag och mamma ensamma hemma, så tillsammans med mormor ska vi om en liten stund ta oss in till Borås igen. Först fixa lite ärenden och sedan vid sex titta på bio, kommer bli en mysig kväll!

Och med denna bild jag valt att bjussa på idag, vill jag bara säga att jag är rätt så stolt över mig själv! Från att ha plattat mitt hår nästan varje dag i över fyra år (borsett från helger och de dagar jag har haft uppsatt hår då) så har jag inte plattat mitt hår de senaste två veckorna, jippihej! Har istället vant mig vid att spraya håret blött och kramat fram mina egna lockar. Så förhoppningsvis om jag klipper mig snart och inte plattar håret 24/7 kanske mitt hår också kan börja växa och bli långt och fint :')
Malin Oskarsson

Hej, allt bra? :D Ha en bra helg!!



Fråga någonting i min bloresponse? det skulle betyda mycket.

http://www.blogresponse.com/mmmaalin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress