elinaeek

2012-02-19
   
God förmiddag!

Igår hade jag en väldigt lugn dag, vaknade klockan tio och stack direkt upp till bebisarna och spenderade två timmar med massa lek & bus♥ Under dagen sen strök jag lite kläder och försökte röja upp lite på undervåningen, hjälpte mamma baka bröd & bullar. Åt sedan mat och spenderade kvällen hos min faster med melodifestivalen och massa musik. Åkte hem vi tjugo i ett då låg jag i sängen och läste massa bloggar om cancer sjuka barn, vi hade tidigare under kvällen pratat om hel del om lille Vilmer som kämpar om sitt liv. Det slutade med att jag låg med blöt kudde, kunde inte hålla tårarna tillbaka!

Och idag vaknade jag tio över åtta, studsade upp ur sängen och vek i ordning kläderna på mitt rum, slängde in mina lakan i tvättmaskinen och har sedan spenderat min morgon framför datorn med historia skrivande, kaffe och slalom. Nu har hela förmiddagen gått men har nog tänkt att ha en fortsatt lugn dag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress