elinaeek

Skola, blodpudding och körlektion!


Har varit en lugn dag i skolan, skrev ut en enkät, haft samtal med rektorn och sen inte gjort något mer. Hade nämligen halvstudiedag så vi slutade vid tolv tiden. Tog då ett-bussen hem och åt blodpudding hos mormor & morfar. Laddade sedan upp för min första riktiga körlektion, gick bra och jag och Morgan gjorde high five när vi hade parkerat bilden! Skönt!

Ikväll har jag ett stort problem, någon av dess bilder (även från förra inlägget med annan bättre redigering) är till en skoluppgift som ska in imorgon som handlar om produktplacering. Ska skiva en inlämning om detta och jag har ingen aning om hur jag ska lägga upp det eller vilka frågor jag ska besvara! Har svårt att hitta koncentrationen till plugg prioriterar lite fel saker ikväll. Men nu ska jag finna ro och komma igång!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress