elinaeek

Checkar av
Hej på er!
 
Idag försöker jag bocka av en del saker från min "att göra lista", har varit iväg en sväng under förmiddagen och fixat lite saker. Dels fått mina naglar fixade, genom att lägga på gel som göra att naglarna blir starka och inte bryts så lätt som mina i vanliga fall alltid gör. Detta är då ett gel som man penslar på sina egna naglar, så inga lösnaglar här inte! Tycker resultatet blev jätte bra, endast 100 kronor för att jag gjorde det hos en praktikant, billigt och bra! Har även levererat lite bröllopsbilder till Camilla, fikat med David och Lunchat tillsammans med Emelie.
 
Nu är jag hemma igen, ska ut en snabbis med Hugo och sedan sätta mig och läsa igenom den senaste veckorevyn som jag köpte med mig hem idag :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress