elinaeek

Grattis!
Det var verkligen inte bra morgon för mig idag, först och främst blev jag väckt av att Wilma ringde på min telefon "Mamma sa att du ska köra mig till bussen" "jaha, när då?" "NU". Var bara till att skutta upp ur sängen och köra ner henne. Fick sedan en lugn stund med att dricka mitt te och visa er lite bröllopsbilder. Men sen brakade hela min morgon sönder. Tog alldeles för lång tid på mig under frukosten, inser att jag måste åka om 20 minuter och då har jag inte börjat gör i ordning mig över huvudtaget. Stress, stress och mer stress, hittade inte mina kläder, sprang runt som en dåre och letade efter min telefon som till slut hittades i bilen. Kom iväg en aning sent till bussen, så fick gasa för att inte missa bussen.
 
Efter lunch med tjejerna på granada, sitter jag nu hemma igen. Ska slå in två paket och sedan gå upp hälsa på bebisarna. Finns en viss tjej som fyller 4 idag :D♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress