elinaeek

Lördagsmys & Bio
God morgon på er!
 
Igårkväll hade jag en jätte mysig kväll tillsammans med Louise. Åkte först in till Borås för att käka på köket, där vi blev serverade fläskfilé, potatisgratäng med pepparsås, riktigt gott och klart värt sina 159 kronor. Efter maten var det biodags, Paranormal activity 4. Vi hade köpte med oss varsin godispåse och köpte även en stor popcorn vi delade på och varsin dricka!
 
Filmen tycker jag var bra, lagom läskig. Jag är inte den personen som skriker till skräckfilmer men herregud säger jag! Folk skrek som små barnungar, vi hade en kille bakom oss som satt och skröt om hur "cool" han var.. "vafan skriker alla för, jag reagerade ju inte ens" och massa andra dumma kommentarer fick han ur sig. Jag och Louise satt och skrattade åt alla då alltså hela jäkla biosalongen skrek av rädsla i slutet av filmen (även den coola killen bakom oss, like a girl!) rätt häftig känsla ;) 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress