elinaeek

Söndag
God förmiddag på er!
 
Hur står det till idag? Själv är jag i dag uppe på benen till skillnad från igår. Nämnde som sagt att jag inte mådde alls bra i fredagskväll då jag kom hem. Och bättre mådde jag heller inte på morgonen när jag vaknade igår. Halsen kändes fortfarande svullen, huvudet värke och så fort jag ställde mig upp kände jag mig yr. Så från morgonen till kvällen låg jag helt utslagen i soffan och betade av sista säsongen av OC.
 
Under kvällen sen blev familjen utslängda då hela huset var fullt utav Wilmas kompisar. Så jag, mamma och pappa tände spisen nere i stugan och var där nere och myste. På morgonen idag bjöd jag och mamma in oss själva på frukost hos mormor och morfar, har även bakat en silviakaka som ska bjudas på tipspromenaden här i Hulared idag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress