elinaeek

Utbildning & träning
Alltså jag vet inte när min klocka stod på 05:45 senast, det var ju rena döden att ta sig upp i morses. Men jag visste att jag hade en bra dag att se fram emot, så det vara bara att stiga upp! 
 
Klockan åtta imorses var jag i plats i skolan för att ta min ambassadörskollegor lugnt och säkert i en minibuss till Kungsbacka. Hade en hel dag med utbildning och snack om vad detta året kommer handla om, hur vi som ambassadörer ska jobba med våra olika sociala medier och annat. 
 
Bäst av allt var bilresorna, alla årets nya ambassadörer är väldigt framåt och vågar ta för sig. På hemvägen var det allsång för fulla muggar och radion var på högsta volym. Känner på mig att detta kommer bli ett väldigt bra år! 
 
Förövrigt var jag hemma senare än vanligt, så när jag kom hem var´t de bara att slänga i sig lite käk och tagga träning. Idag var det styrka med tyngd på mage, lår & rumpa och som avslut 30 minuter tung spinning. Lär kännas att mina ben lever i morgon. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress