elinaeek

Positiv energi!
Jag vet inte vart jag ska börja, jag har så mycket positiv energi som bara vill ut. Träningen de senaste dagarna har gått så otroligt bra, svetten rinner och jag känner mig starkare än vanligt och viljan till att verkligen lyckas finns inom mig. Det är de som ger mig motivationen till att ta mig till gymmet och utföra träningen varje dag utan någon protest.
 
Och som jag nämnde i de tidigare inlägget så har jag gått och blivit med jobb igen, åter igen inom skobranchen men denna gången i Vagabondbutiken i Gällstad, har haft två upplärningsdagar, jobbar i morgon och på Söndag gör jag min första riktiga dag, jag är så glad att jag har fått chansen till det här. Och sen inte nog med det, jag har äntligen skaffat mig en baldejt, också någonting som jag är väldigt glad över! 
 
Tre positiva saker än så länge och det här är dag 11:a på det nya året, 2013 kommer bli MITT år!
 
Anonym

Åh så härligt!! :D Glad för din skull! :)

Svar: Tack Rebecca! :D
elinaeek

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress