elinaeek

02-05-2013
Det har inte direkt varit den bästa dagen på året det här, gått omkring med huvudvärk hela dagen. Lyckades somna i 2,5 timme när jag kom hem ifrån skolan och sitter fortfarande med en riktig jobbig huvudvärk. Ska alldeles strax krypa ner i sängen igen och få mig lite sömn, har bil till skolan i morgon så passar på att ta mig lite extra sovmorgon.
 
Tänkte även berätta lite om äventyret klassen gjorde i tisdags, vet inte om jag har nämnde detta för er innan men två i min klass skulle vara med i postkodsmiljnären och tävla. Så större delen utav klassen var på plats i inspelningsstudion för att heja och stötta tjejerna. Vi spelade in fyra avsnitt och första programmet kommer att visas på tv den 24 Maj, så glöm inte kika då (tror jag mest kommer sitta och leta efter mig själv, jag vet ju liksom redan hur det gick för alla tävlande ;)). Det var riktigt roligt och Rickard var ju ännu snyggare i verkligheten än på tv, så det var en riktigt lyckad dag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress