elinaeek

Bara min min dag dvs. 2 AUGUSTI

Happy Birthday till mig va ? :D blev "väkt" åtta idag av att familjen sjöng för mig. Fick en Fred Perry väska, bruce skiva och 2000 kronor! Mormor kom med halv färska frallor och hallon paj till frukost , gulligt elr hur ? :D  När vi skulle hem från stugan hoppa jag in hos farmor , fick en ros som vi alltid får av farfar. Jag trodde faktiskt inte att det var så bra väder som det var ute , så jag och wilma gick in vid typ 10 tror jag klockan va och kolla på high school musial 3 (igen) jag vet, haha men hon ville att jag skulle kolla på den med henne. Den var iallafall klar någon gång vid 12 tror jag . Då gick jag ut i solen och satt 1 timme, sen var det lunch och så har det inte hänt så mycket mer. Fick min lön av emelie idag med sen igår, 1000 kronor rakt i fickan sitter bra Bra BRA !

Ikväll halv ju är det kalas för mig nere i stugan.. Nu ska jag ut i solen en stund igen.

Hoppas alla haft en bra dag idag ! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress