elinaeek

Mitt lilla äventyr
Lördag 14/11
Gick upp vid fyra och packade allt de sista och gjorde iordning mig. Vid fem tiden så rullade bilen till Landvetter med mamma & pappa. När vi var där vid sex så, checkade vi in mitt bagage och satte på cafét utanför och åt frukost tillsammans. Vi drog ut på tiden och vid halv sju, tog jag farväl av mamma & pappa innan jag skulle gå förbi säkerhetskontrollen. Det jag kan säga är att det var hemskt att ta farväl av dom. Jag började gråta och bara för att jag grät så började dom också gråta, det var sorgligt kan jag säga! Jag tog mig till gaten jag skulle gå på planet på, fick inte vänta alls länge innan de började släppa in oss. När jag väl satt på flygplanet var jag så nära så nära att börja gråta , för jag tänkte, vad fan har jag gett mig in på? Men flygningen gick bra, satt vid en väldigt trevligt "dam" som faktiskt tog hand om mig, hjälpte mig så jag kom till rätt rullband fast sen vid bussarna fick jag klara mig själv eftersom att vi inte skulle till samma ställe. Och jag kom faktiskt på rätt buss, tog ungefär 20 minuter till dit jag skulle. Väl framme så kliver jag av bussen och blir mött av farmor med en bamse kram ♥ Det var en sån lättnad att jag nu var i " trygga händer". Dom visade mig till deras bungalow och så sätte vi oss ute pratade och drack cola (: Vi beställde hem pizza på kvällen , för både jag och dom var väldigt trötta :) Mycket mer än så hände de inte första kvällen ..

Tänkte slänga in lite bilder också, blir inte så många och jag har inte fått alla kort från farmors kamera än (:


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress