elinaeek

Väldigt bra dag
Sammanfattning av dagen har varit väldigt bra , mer änså säger jag inte för det är bara jag som vet vad jag menar ;) Och idag på våran slöjd så satt ja mattias, jalis, erik och ermin och prata lite och så kände jag att de vibrera i fickan , sms yes ! Tar upp mobilen det står : ICE Mamma, tänkte att det de inte kunde vara mer än bra.. Låste upp mobilen , läste smset : Nu får du åka hem och packa ;) flyget lyfter 7:50 kram , iiiiiiih haha jag fick knappt fram ett ord bara yes yes yes ! Killarna undrade va ja höll på med och aa haha sprang runt lite innan ja gick tillbaka och berätta. Jag kan säga en sak jag hade humöret uppe ändå tills jag kom hem! Försöker verkligen packa, men som dom flesta vet är jag rätt dålig på de.. är väldigt trög om ja får säga det själv. Jag ska asså packa på 2 dagar . ojojoj hur kommer detta gå egentligen?

Jag kanske ska säga det också att jag ska ta flyget själv från Göteborg på Lördag och flyga ner till Grancanaria, ta bussen till hotellet som min farmor och farfar befinner sig på. Och självklart är jag J*vligt nervös, första gången jag är ute själv utan min familj, och ja mena ja ska åka alldeles själv också. Få ta ett rejält snack med min far sen när han kommer hem ska jag säga ! men nu ska ja sätta mig framför tv en stund innan jag måste fortsätta packa..

Puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress