elinaeek

16:19

Jag är hemma ganska tidigt idag! Slutade redan klockan ett eftersom att vi inte hade någon idrott. Jag tog ju förgivet att det gick en buss 13:26 fast att jag mycket väl vet att dom inte börjar gå varje halvtimme efter 14:00. Så Jag, Tim Sabina & Evelina satte oss i busskuren och väntade för att det stod att det skulle komma en buss 13:56, när klockan var 13:58 kom det en 360, men Evelina sa det att nä de ska vi inte på för det kommer en 350, haha men tror ni att det gör de? NEJ! stod ju att man var tvungen att ta 360 och byta i lockryd vilket vi då inte hade lagt märke till. Så istället för att vara hemma halv tre så kom jag hem klockan tre, så hämtade pappa & Emelie upp mig i Limmared =)

Nu sitter jag och slurpar i mig en kopp kaffe och funderar på vad jag ska hitta på. Har alternativet att, *Spela golf elr träna! hinner inte med båda just idag. Men det jag har inte tränat sen i söndags så jag tycker det är dags nu :)


cpbild jag vet, men ni ser ju resultatet av min blondering igår (:

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress