elinaeek

BIO

Igår spenderade jag några timmar hos farmor (som förövrigt är världens snällaste & sötaste), efter att jag tagit lite kort på sally och hennes syser. Bakade chokladbollar med sjuklingen Einar. Ett stort plus för det var fint väder, jag låg på altanen och solade solen stekte ordenligt. Inne på toaletten sen såg man röda fläckar lite här och var ;) Iaf, vid halv fem åkte jag med mormor och mamma till golfbanan, fick ihop 9 poäng från grönvitt, helt ok ändå!

När vi kom hem fick vi byta om i 200 km/h, platta till håret lite (fick sminka mig i bilen) innan det var dags för bio i Borås med Emelie, Wilma och mamma =). Wilma valde film och valde bröderna karlsson. Och när eftertexterna börjar rullla på bioduken pekar emelie och börjar skratta (huvudrollerna spelas ju av samma person, vilket Emelie inte hade fattat). Eftersom att det då stod Björn Bengtsson på både Hasse & Niklas roller så trodde hon det var ett skämt. Men efter några sekunder när hon börjat tänka: ey, Elina dum förklara mig inte nu. Finns det inte två utav dom ?!?! HAHA, jag och mamma utbrast i asgarv och kunde verkligen inte sluta. Gubben som stod i kassan måste trott att vi var dumma i huvudet som skrattade så ;) haha. Tycker ändå det är lite coolt att han kan se så olika ut för dom olika huvudrollerna.

Och för en gångsskulle så tittade vi på en bra bio (har sett 3 dåliga irad). Fick både skratta en hel del och gråta, men det är nog bara jag och emelie som kommer gör det! Rekommenderad att se den :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress