elinaeek

Fredag

Känner mig inte alls pigg just nu, jag har fått allt dåligt på en och samma gång. En förkylning smög på mig i eftermiddag, ont i halsen har jag och näsan gör ont! Förövrigt har jag en vagel i ögat OCH munsår, kände även innan att jag var stel i skulderbladen gör lite ont sådär! Så nej ingen bra dag för mig inte...

Tur att dagen startades bra men fina vänner och egentligen 4 timmar mediepaketet! Tittade på film som höll på i 1h 30min och sen gjorde lite frågor + diskutionsfrågor. Slutade vid elva så vi gick ner och åt och idag serverades det god mat wook, med nudlar, kyckling och grönsaker. Sen hade vi lite slappt tid som vi spenderade framför varsin dator, Tim satt och as garvade åt en kille som tog livet av sig (men som visst inte var på riktigt). Sen var det brännbollsturnering, gick tyvärr inte så bra för våran klass. Men dom vi mötte var heller inte så vidare bra. HAHA, roligaste var att vi mötte en klass med typ bara massa killar (fyra tjejer) som retades lite när vi inte träffade bollen osv. Men när det var deras tur att slå gick det inte så vidare bra där heller, dom vann med ett ynkla litet poäng, surt... Enkidos fel, som kastade bort bollen helt, haha!

22,23: Jag har krypit ner i sängen och ska slå på en film att somna till tänkte jag. Får se vad datorn har att erbjuda den vägen. Skulle tittat på eclipse men jag orkar inte nu, och i morgon ska jag ta en riktig sovmorgon, det är jag värd!

Puss & Godnatt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress