elinaeek

Redig igen!
pjuuh, hemma från ytterligare ett träningspass mina ben är så trötta! Ombytta roller idag, började idag med 5 min uppvärmning på crosstrainern och sedan 20 min löpning på rulbandet. Och idag säger jag LÖPNING, det är det bästa med att springa på rullbandet. Iaf jag har bättre kontroll på att jag håller samma jämna tempo hela tiden. Och hade jag sprungit ute idag hade jag absolut inte hållt de höga temop jag höll idag, UNDERBART! Sen fortsatte jag iaf med styrka körde en del övningar för ben & armmusklerna, och avslutade det hela med 1km nerjoggning. Hade tänkt jogga längre men mina ben var så tunga efter styrketräningen så jag orkade inte, haha!

20:34: Jag har precis fått i mig en banan och en hamburgare! Nu väntas en efterlängtad dusch och sedan lite situps..


älskade webbcam bilder, haha!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress