elinaeek

Tisdag

Första dagen med riktiga lektioner har gått bra, börjar redan känna sig hemma på skolan och det känns som att man har känt vissa i klassen mer än i tre dagar, super! Vi fick sluta lite tidigare idag så vi skulle hinna ta 14:56 bussen, men Tim var helt inne i datorn för att han kommit åt dom nu ;) Fick ta 15:26 bussen istället. Jag var hemma här vid kvart över fyra satt lite vid datorn åkte sedan med Emelie för att spela golf, hann öven hoppa in på nydens och köpa ett block till skolan, så nu är jag inte en av dom som inte har med sig längre ;) På golfbanan fick jag ihop 10 poäng, det går sakta med säkert frammåt vilket är positivt!

Och nu den stunden vi har varit hemma har vi fått i oss frallor med creme fraiche med tomat basilika & ruccola. Super nice va, samtidigt som vi såg de sista minutrarna av fångarna på fortet! =)

I morgon har vi en ledig dag, hyper bra! Har äntligen fått tid till att göra folieslingor i utväxten, för den är alldeles för lång just nu! Hade haft planerna hela sommaren att jag skulle göra det någon gång sista veckan nu innan skolan började. Men eftersom att jag och Emelie inte höll oss på hemmaplan gick den tiden bort, och jag kom till skolan utan att fått göra något med mitt tråkiga hår! Men i morgon ska den som sagt äntligen försvinna! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress