elinaeek

Känslor
Finns nog alldeles för mycket känslor inom mig som måste ut. Jag satt innan och lyssnade på lugn musik och tittade på mi farmors nya bild på facebook, och helt plötsligt känner jag att mina ögon blir tårögda? Och jag satte för en liten stund sen på river flows in you och började genast tänka tillbaka på Smulan, gick in på min blogg och läste inlägget jag skrev den dagen hon gick bort. Även då började jag gråta, ni ska veta att bara jag sitter och skriver denna texten och bara nämnde Smulans namn, så börjar tårarna rinna.

Vet inte riktigt vad det är med mig idag, det är bara för mycket. Ska nog släcka lampan och proritera sängen nu istället för att läsa igenom mediekunskapen. Får göra det på bussen i morgon, hörs förhoppningsvis med lite roligare och gladare inlägg i morgon.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress