elinaeek

Onsdag

Har inga ursäkter till varför jag inte skrev igår, men tisdagen rullade på som vanligt. Inga direkt jobbiga lektioner, slutade med att vi hade video på mediepaketet, och vi har nu börjat med våran musikvideo. Ska bli kul att se hur den blir sen, lovar er att när den är klar ska ni få se den!

Efter skolan så följde Rebecca med mig och köpte blondering, och sen satt vi tillsammans med Josefin och några andra trevliga typer i skolan tills klockan blev fyra och jag skulle ha mitt möte tillsammans med Emma våran studievägledare. Tog inte lång tid så med några snabba springsteg hann jag med halv fem bussen och var hemma i huset vid tjugo över fem något. Tillbringade alldeles för mycket tid framför datorn, skulle egentligen plugga men det blev inget med det. Skulle avsluta med en film tillsammans med Emelie och David men jag la mig tillrätta i soffan och somnade ganska fort.

Och vaknade ändå halv tolv idag, jag säger bara shit! Jag har nog knappt aldrig sovit så länge en vanlig vardag, eftersom att jag inte gjorde något speciellt igår.

Men denna dagen SKA spenderas med plugg, har tagit fram engelska boken så jag ska sätta mig och skriva det skriftliga arbetet som ska in. Blir jag bara klar med det så kan jag skita i att läsa ut boken och läsa den på svenska istället (a) Och se självklart hemtentan, jag är bara på första frågan (finns två) så känns som att jag verkligen måste bli klar med den så jag kan fortsätta.

Menmen blir inte mycket uppdatering från min sida de närmaste timmarna (tror jag) så ha en bra dag! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress