elinaeek

Onsdagkväll
Innan jag drar mig upp till sängen och väntar in tomten så lovade jag ju att berätta om kvällen i Gislaved..

Pappa skjutsade mig till Josefin vid sextiden och när jag kom dit så fixade jag iordning mig de sista. Satt och pratade en hel del innan vi vid åtta tiden stack på en liten förfest hos några av Josefins kompisar. Vi fick skjuts ner till festen och kvällen bjöds på fint umgänge, nya möten och dans så de skrek om de, an va vi dansade! Så himla kul när verkligen alla ger 110% på dansgolvet!  När festen började ta slut började jag och Josefin våran vandring genom "stan" hem till henne, fick en väldigt ful och pinsam video inspelad som inte får visas, haha!

När vi kom hem fick vi i oss lite käk och sen så deckade vi båda i sängen. Vaknade upp pigga klockan nio drack oboy/vatten och snackade om att det var så typiskt att man alltid ska vakna "tidigt" så vi la oss i sängen igen och lyckades somna om till 12, skönt! Sen vid ett-två tiden så kom pappa och hämtade mig och sen har jag inte gjort så mycket nu i eftermiddag. Vandrade ner till mormor och morfar en stund innan och hade vårat egna lilla "julbord" och sen har kvällen spenderats framför tv och datorn.

PUSSS

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress