elinaeek

sweet dreams

Jag är lite havt sur på mig själv just nu, har egentligen suttit sen jag kom hem med att försöka bli klar med inlämningen vi har i morgon. Hur tror ni det har gått? Inte alls bra, har bara skrivit en halv A4-sida vilket är recensionen och resten har jag ingen aning om vad jag ska skriva ner.

Hade egentligen planerna att jag skulle åka med Emelie, mormor och mamma till Göteborg strosa runt i affärer kolla på julklappar både till mig själv och andra. Men istället måste jag sitta hemma ensam och ruttna framför datorn och skriva klart inlämningen.. Attans, tur iaf att jag ska stanna kvar i skolan om de blev på tisdag eller hur de nu var och gå lite i affärerna med de bästa jag har i skolan, mina babes!

Nu ska jag gå upp till rummet och krypa ner mig i sängen och verkligen hoppas på att det blir en bättre dag i morgon. Att jag vaknar upp med bättre och possitiva tankar, försöka glömma och inse sanningen. Försöka inse förlåtelsen om besvikelsen jag bär på, ja det låter som jag är värsta probem barnet. Men de finns vissa saker som gör att jag sjunker ner till botten, bli sårad, känna att någon går bakom ryggen på en, det är inte kul.

GOD NATT

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress